piątek, 25 marca 2016

"Siempre Brillaras" - premiera!

Cześć! No, nie wiem, jak Wy, ale ja czekałam na to aż tydzień, miałam wątpliwości, byłam ciekawa... a dzisiaj to się skończyło, ponieważ jest PREMIERA pierwszego singla Tini! Od samego rana piosenka dostępna jest na Spotify, oraz innych stronach do odtwarzania muzyki, a ok. 15:00 pojawił się teledysk! Moim zdaniem jest świetny, pokazuje bardzo klimat filmu, jego bohaterów, a piosenka jest piękna, gdyż opowiada o tym, by walczyć o swoje marzenia, a każdy błyszczy wtedy swoim własnym światłem. Podoba mi się też to, że Martina wchodzi na rynek muzyczny jako Tini - uwielbiam brzmienie jej pseudonimu! Jeżeli jesteście ciekawi tekstu i jego tłumaczenia, link macie TUTAJ. Poniżej macie teledysk, więc miłego oglądania i całusy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz